Er zijn steeds meer bedrijven die narrowcasting toepassen in de winkel. Mocht je het nog niet weten, onder narrowcasting verstaan we het gebruik van beeldschermen om bepaalde boodschappen aan de klanten mede te delen. Dit kan bijvoorbeeld gaan om het aankondigen van een korting.
Deze beeldschermen laten allemaal hetzelfde zien en worden van een centraal punt beheerd. Als je weinig geld hebt als ondernemer is het verleidelijk om voor een gratis narrowcasting software te kiezen. Dit in tegenstelling tot de betaalde narrowcasting systemen die al aardig wat kunnen kosten. Maar is het nu echt verstandig om hiervoor te kiezen?
Tip: kies voor een betaald systeem
Wij raden je af om voor een gratis narrowcasting systeem te kiezen. De voornaamste reden is dat deze software systemen niet zo betrouwbaar zijn als de betaalde systemen. Bij betaalde narrowcasting weet je zeker dat de boodschappen op de juiste manier worden getoond en dat je altijd ondersteuning kunt vragen als je dit nodig hebt.
Op die manier is het vervolgens mogelijk om je klanten de beste ervaring te bieden. Hoewel je dus wat meer kwijt bent zal je er echt veel voordeel uit kunnen halen. Zie het als een investering die je maakt in je bedrijf. Kies je voor betaalde narrowcasting dan is het handig om altijd te kiezen voor een betrouwbare aanbieder. Dit zorgt er namelijk voor dat je zeker weet dat je de beste kwaliteit service zult ontvangen.